niedziela, 23 grudnia 2012

All i want for christmas . .

HO HO HO HO HO HO 

Święta, święta. Kocham święta. Ale siedząc tak w domu nachodzą mnie różne rozkminy, na różne tematy. 
Co bym chciała dostać pod choinkę ? Dużo osób zadało mi to pytanie, każdemu odpowiadałam inaczej, pod wpływem chwili, spodnie, bluzę, telefon i różne inne pierdoły. Ale tak na prawdę, nie mam pojęcia czemu to się mi wzięło właśnie teraz, może wszystko wina "magii" świąt, chciałabym osobę której będzie na mnie zależało, będzie mnie kochać, spędzać każdą wolną chwilę, kłócić się, robić głupie rzeczy, opiekować się mną. Zawsze powtarzam, że chłopak mi nie potrzebny i to wyjdzie samo jak znajdzie się ten odpowiedni i na poważnie, ale jakoś brakuje mi takiej osoby. To wszystko przez święta, jak się skończą przejdzie mi. 


Ale pomarzyć można, więc co bym chciała dostać na święta, tak ? 

Chciałabym znaleźć anonimowy list z datą, godziną i miejscem gdzie mam się pojawić. Tam czekała by na mnie właśnie taka wyjątkowa osoba z różą i prezentem. Spacer przez rynek, padający śnieg, świąteczne ozdoby na lampach i wystawach sklepowych, ludzie bardzo spokojni, szczęśliwi. Następnie ciepła kawa w knajpce, ustronne miejsce, dwuosobowy stolik, zapalona świeczka, długa- osobista rozmowa. Pożegnanie pod domem. W ładnie zapakowanym pudełku znajduję naszyjnik z sercem, z tyłu wyryta napis FOREVER.
To właśnie mój wymarzony prezent na te święta. I może za dużo wymagam, ale proszenie to nic złego, prawda ? 












Ale nie sądzę, że to moje życzenie zostanie spełnione więc mam jeszcze jedno w zapasie i w najgorszym wypadku już mogę dostać iPhone XD



1 komentarz: