piątek, 5 kwietnia 2013

time for changes

i must do something with me.
i need to change me.
i must do it now.
i need good plan.
i must think about future.
i need to look good.
i must select my friends.
i must change all my life.

No więc nadszedł ten moment w życiu człowieka w którym chcemy zmian. Czegoś nowego, odmiennego,
czegoś co pozwoli nam być szczęśliwym. Ja jeszcze nie mam pojęcie co to będzie dla mnie, więc zmienię wszystko co będzie możliwe. Nie wiem co mi daje szczęście. Dużo się nad tym zastanawiałam i doszłam do wniosku, że to jest ta zmiana której mi potrzeba. Coś co da mi szczęście.  Zmienię może trochę wygląd, zapisze się na jakieś zajęcia luba warsztaty i jak tylko będzie cieplej to zorganizuje sobie cotygodniowe wyprawy rowowe, kiedyś bardzo je lubiłam.
Wszystkie zmiany będę wprowadzać powoli i stopniowo i zobaczymy jaki będzie ich efekt !

jak wyglądam teraz ? ?










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz